| Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuruları Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü 152 Okunma Giderleri Üniversitemiz Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı bütçesinden karşılanmak üzere, 2024-2025 eğitim-öğretim yılı için Koordinatörlüğümüze 1 kişilik kısmi zamanlı çalışan öğrenci... | ||
| Eğitim Planı ve Program Yeterlikleri Hazırlama/Güncelleme Aşamaları Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü 1021 Okunma Üniversitemizde eğitim-öğretim süreçlerinin katılımcı, kapsayıcı ve sürdürülebilir bir kurumsal yapıya dayalı yürütülmesi için geliştirilen kılavuzlar ve formların kullanılarak nitelikli eğitim... | ||
| Eğitim Bilgi Paketi 2023-24 Güz Dönemi Güncellemeleri Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü 1457 Okunma Akademik birimlerin bölüm/programlarına ait eğitim planı, ders içerikleri ve program bilgilerinin yer aldığı Eğitim Bilgi Paketindeki (https://ebp.klu.edu.tr) verilerin doğru ve eksiksiz olması önem arz... | ||
| 2022 Ked Kurumsal Eğitim Değerlendirme Raporu Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü 989 Okunma Üniversitemiz Eğitim Öğretim Geliştirme Koordinatörlüğü ve Bologna Eigüdüm Koordinatörlüğü tarafından hazırlanan Kurumsal Eğitim Değerlendirme Raporu, KED-2022, yürütülen eğitim faaliyetlerinin... | ||
| Kurumsal Eğitim Planı Hazırlama Kılavuzu Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü 1021 Okunma Üniversitemiz birimlerinden alınan görüşler doğrultusunda; Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü, Eğitim Öğretim Geliştirme Koordinatörlüğü ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından oluşan komisyon... | ||
| Akts/Diploma Eki Koordinatörü Ataması Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü 18972 Okunma Üniversitemiz AKTS/Diploma Eki Koordinatörü olarak Fen Edebiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Özlem IŞIK görevlendirilmiştir. Sayın hocamıza yeni görevinde başarılar dileriz.
| ||
| Bologna Bilgi Paketi Güncelleme Onay Formu Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü 25413 Okunma Tüm akademik birimlerimizdeki bölüm ve programların Bologna Bilgi Paketinde yer alan içeriklerindeki eksikliklerin ve güncellemelerin tamamlandığına ve Birim Bologna Koordinatörleri tarafından kontrolünün... |